Sunday, October 10, 2010

Terima Kasih kepada Semua Follower buku citer saya!!!

Assalamualaikum....
Nampaknya dalam masa lebih 2 minggu aktif blogging, buku cerita saya dah makin bertambah follower, alhamdulillah....bagi beginner macam saya jumlah tu da cukup membuatkan saya rasa bertanggungjawap untuk setiasa update blog saya ni........bukan sekadar cerita sahaja...tapi cerita bersama info dan pengajaran untuk di kongsi bersama......
Insyaallah...selagi idea tak kering dari otak.....saya akan cube update buku cite neh....
Di ibaratkan blog saya ni mcm budak baru boleh berjalan......
masih bertatih untuk terus jadi blogger yang baik......
dan pastinya sokongan follower semua menjadi inpirasi kepada saya yang masih tidak tahu......
akhir kata terima lah pantun turun temurun ni dari saya..
"Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah, tolong tunjukkan"

Wasalam~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Entry Tags...

Tazkirah (39) Mine (25) Info (8) My Song (8) Cinta (6) Lawak (3) hobi (3) Masak (2) Movie Review (2)