Monday, October 4, 2010

Fenomena Cikgu Shida!

Salam,

Fenomena Cikgu Shida? sape cikgu shida ni sampai berjaya mencetuskan satu fenomena pulaks? hehe.... bagi yang ade facebook or alert dgn latest video kat youtube pasti anda tahu sape cikgu yang sangat kreatif ni.
Tapi bagi yang tak tahu anda boleh ke fanpage Cikgu Shida di facebook 

Entry kali ini bukan lah berniat utk mengutuk atau memburuk-burukkan sesiapa... cuma ingin memberi pandangan peribadi tentang fenomena yang sedang tercetus dan di perkatakan oleh ramai orang sekarang nih. Saya sendiri tidak mengenali siapa sebenarnya cikgu ni...samada dia benar-benar seorang guru atau tidak, itu pun saya tak pasti. tapi kalu betullah dia seorang guru, apa yang di lakukannye itu tidak sepatutnya di pertontonkan.

Hanya sekadar hobi..ya!..memang tak salah, mungkin miming lagu adalah hobi cikgu tersebut, tapi tak perlulah cikgu sharekan video tersebut ke alam maya tanpa batas dan sempadan ni sebab macam-macam boleh berlaku, jadikan koleksi peribadi cukuplah. Sebagai cikgu patotnya mesti menjaga adab dan etika seorang guru. Bukan sahaja etika seorang guru, tapi juga seorang wanita yang beragama islam. Nak cakap panjang pun tak guna jugak, sebagai seorang islam yang dah besar panjang masing-masing dah mampu berfikir. 

Semoga Cikgu Shida dapat menilai balik baik serta buruk tindakan yang beliau telah lakukan tersebut, Okai...
Peace No War~!!! 
                                                                                                   Sincerely me,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Entry Tags...

Tazkirah (39) Mine (25) Info (8) My Song (8) Cinta (6) Lawak (3) hobi (3) Masak (2) Movie Review (2)