Tuesday, October 5, 2010

Blogku yang Terindah~

 


Salam,

Okai.....sape yang view entry kali nih mesti da tau cmne rupa blog saye....hehehhehee.... as i am a gurl so my blog pon kne la gurly...hik hik....suke tgk blink2..rama2..kupu2....fairy dust kat cursor tu.... dan yang paling peting...my fav song ever sbg background song..... knapa saya pilih lagu Dakmie-Yang Terindah nih... sb tiap2 kali dengar lagu ni.....saya rasa mcm dalam hati ada taman!!! Rasa macam nak senyummmm jee....hihi.......indah + sweet + comel dan macam2 lagi rasa.... :D

 Sebab blog ni da macam my story book.....saya nak ia jadi ruang yang tenang dan mendamaikan......
as i always spend my time here.....tempat saya luahkan perasaan,tempat saya membebel...teman saya.... lebih kurang mcm my diari... ia banyak mengambarkan diri saya.....saya nak ia jadi Yang Terindah....if not for everyone....but for me... :)

                                                                                                                                  Sincerely me,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Entry Tags...

Tazkirah (39) Mine (25) Info (8) My Song (8) Cinta (6) Lawak (3) hobi (3) Masak (2) Movie Review (2)